Analýza marketingového mixu společnosti MOIRA CZ a.s

Název práce: Analýza marketingového mixu společnosti MOIRA CZ a.s
Autor(ka) práce: Montšková, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Gottwaldová, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat marketingový mix společnosti MOIRA CZ, a. s. v Prodejně termoprádla Florenc, jejíž hlavní činností je prodej funkčního prádla této značky. Analýza byla provedena především na základě prohlídky obchodu a skladových prostor, rozhovoru s jednateli firmy a marketingového výzkumu realizovaného prostřednictvím písemného dotazníku s osobním kontaktem přímo v Prodejně termoprádla Florenc. Práce byla rozdělena do dvou částí. V části teoretické byly popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu, tzv. "4P". Praktická část byla zaměřena na představení společnosti MOIRA CZ, a. s., popisu jednotlivých složek stávajícího marketingového mixu v Prodejně termoprádla Florenc, vyhodnocení marketingového výzkumu a návrhu na zlepšení.
Klíčová slova: marketingový výzkum; produkt; komunikace; distribuce; cena; Marketingový mix
Název práce: Analysis of marketing mix of the company MOIRA CZ a.s
Autor(ka) práce: Montšková, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Gottwaldová, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this Bachelor's Thesis was to analyze the marketing mix of MOIRA CZ, a. s., in the store Prodejna termoprádla Florenc, whose main activity is the sale of functional underwear of this brand. Analysis was based primarily on inspection of the shop and storage area, an interview with company's managers and marketing research realized by written questionnaire with personal contact made in the store Prodejna termoprádla Florenc. The work is divided into two parts. The theoretical part deals with individual instruments of marketing mix, so-called "4P". The practical part is focused on the introduction of company MOIRA CZ, a. s., descriptions of individual components of the current marketing mix in the store Prodejna termoprádla Florenc, evaluation of marketing research and suggestions for improvements.
Klíčová slova: promotion; Marketing mix; place; marketing research; product; price

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 5. 2010
Datum podání práce: 30. 12. 2010
Datum obhajoby: 12. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26520/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: