Analýza marketingové strategie společnosti Starbucks

Název práce: Analýza marketingové strategie společnosti Starbucks
Autor(ka) práce: Justová, Eva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání společnosti Starbucks na českém trhu. Šetření na českém trhu je provedeno pomocí dotazníku, součástí práce jsou získané závěry a doporučení značce. V bakalářské práci jsou vysvětleny pojmy jako je značka, branding, brand management a brand building. V neposlední řadě jsou zmíněny současné trendy v budování značky.
Klíčová slova: brand; brand building; branding; Starbucks
Název práce: Analysis of Starbucks marketing strategy
Autor(ka) práce: Justová, Eva
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is focused on analyzing of the perception of Starbucks on the Czech market. The investigation on the Czech market is done through a questionnaire, part of the work are findings and recommendations to the brand. The work explains the concepts such as brand, branding, brand management and brand building. Last but not least, describes current trends in brand building.
Klíčová slova: branding; brand; brand building; Starbucks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 5. 2010
Datum podání práce: 20. 12. 2010
Datum obhajoby: 12. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26493/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: