Marketingový význam rozdílů ve spotřebním chování žen a mužů

Název práce: Marketingový význam rozdílů ve spotřebním chování žen a mužů
Autor(ka) práce: Fimbingerová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Hubinková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá zkoumáním tendencí zákazníků - mužů a žen, zda a jak se mění jejich nákupní chování. Dále je zkoumáno sbližování rolí žen a mužů a projevy tohoto procesu v nákupním chování.
Klíčová slova: dotazník; spotřební chování; marketing
Název práce: Marketing significance of differences in consumer behavior between men and women
Autor(ka) práce: Fimbingerová, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Hubinková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis examines the tendency of customers - men and women, whether and how their buying habits are changing. Next the approximation of gender roles and manifestations of this process in shopping behavior are examined.
Klíčová slova: marketing; questionnaire; consumer behavior

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 5. 2009
Datum podání práce: 17. 12. 2010
Datum obhajoby: 14. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26923/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: