Marketingové prostředí v Číně

Název práce: Marketingové prostředí v Číně
Autor(ka) práce: Valieva, Nailia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Bič, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je poskytnout komplexní analýzu marketingového prostředí Číny, která by umožnila podnikům lépe pochopit zásadní charakteristiky čínského trhu. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola slouží jako seznámení s teoretickým základem, druhá kapitola se věnuje moderní historií a základním charakteristikám čínské kultury. PEST analýza marketingového prostředí Číny tvoří klíčovou a zároveň nejobsáhlejší část diplomové práce. Pátá kapitola pojednává problematiku spotřebního chování Číňanů, včetně předpovědi změn, ke kterým dojde v důsledku specifického demografického vývoje, zvýšení disponibilních příjmů čínských domácností, preferencí samotného spotřebitele atd. Dílčím cílem práce je poskytnout na základě analýzy marketingového prostředí a spotřebního chování výchozí doporučení pro tvorbu marketingového mixu.
Klíčová slova: Marketingové prostředí; spotřební chování Číňanů; PEST analýza; Čína
Název práce: Marketing environment in China
Autor(ka) práce: Valieva, Nailia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Bič, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis aims to provide a comprehensive analysis of the Chinese marketing environment, which would enable companies to understand the fundamental characteristics of Chinese market. The thesis is divided into five chapters. The first chapter serves as an introduction to theoretical basis, the second chapter is devoted to modern history and the basic characteristics of Chinese culture. PEST Analysis of China's marketing environment is a key part of the thesis. The fifth chapter focuses on Chinese consumer behavior, including predictions of changes which can be occured as a result of specific demographic trends, increasing disposable income of Chinese households, the actual consumer preferences, etc. Trough the analysis of marketing environment and consumer behaviour the thesis provides the recommendation for the marketing mix creation.
Klíčová slova: China; Marketing environment; PEST analysis; Chinese consumer behaviour

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 12. 2010
Datum podání práce: 30. 6. 2011
Datum obhajoby: 31. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29497/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: