Vliv reklamy na děti

Název práce: Vliv reklamy na děti
Autor(ka) práce: Francová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
První kapitola práce se zabývá reklamou jako nástrojem marketingového mixu, druhá kapitola se zaměřuje na děti předškolního věku jako cílovou skupinu spotřebitelů. Předmětem třetí kapitoly je reklama zaměřená na děti. Praktická část práce zkoumá skutečný vliv reklamy na děti a porovnává získané výsledky s teoretickými poznatky.
Klíčová slova: medium; televizní reklama; děti; reklama
Název práce: The influence of advertisement on children
Autor(ka) práce: Francová, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
First chapter is engaged in advertisement as an instrument of marketing mix, second chapter is focused on preschool children as a target group of consumers. The object of third chapter is advertisement which is focused on these children. The analytic part studies how much advertisement influences these children as well as compares acquired results with the theory.
Klíčová slova: commercial; medium; children; advertisement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 11. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 27. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27997/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: