Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Martiniku

Název práce: Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Martiniku
Autor(ka) práce: Ciprová, Nikol
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce analyzuje podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Martiniku. Hlavním cílem je představit ostrov českým obchodníkům, exportérům a podnikatelům, kteří uvažují o navázání obchodních vztahů právě s tímto zámořským územím. Pro tyto účely je stanovena analýza čtyř základních prostředí, podle které je práce rozdělena do jednotlivých kapitol. První kapitola se věnuje základním geografickým, historickým údajům a charakteristice obyvatelstva. Druhá kapitola obsahuje rozbor politického a právního prostředí, popisuje roli hlavních úřadu ostrova a jejich pravomoci. Třetí kapitola se zabývá bližším rozborem současné ekonomické situace. Poslední část zobrazuje sociálně-kulturní prostředí Martiniku, specifika obchodního jednání, místní zvyklosti a tradice. Součástí je i obrazová příloha.
Klíčová slova: kultura a zvyky; Martinik; zvláštnosti
Název práce: Business environment, commercial and cultural particularities Martinique
Autor(ka) práce: Ciprová, Nikol
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis analyzes the business environment, commercial and cultural particularities of Martinique. The main objective is to present the island to Czech businessmen, exporters and entrepreneurs who are thinking of establishing business relations with this overseas department. For this purpose the analysis of four basic enviroments is included. According to these enviroments the work is divided into chapters. The first chapter deals with basic geographical, historical data and population characteristics. The second chapter contains an analysis of political and legal environment, describes the role of the principal office of the island and its powers. The third chapter concerns with a detailed analysis of the current economic situation. The last part shows the socio-cultural environment of Martinique, specific business practice, local customs and traditions. An image attachment can be found enclosed.
Klíčová slova: particularities; culture and customs; Martinique

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 10. 2010
Datum podání práce: 5. 4. 2011
Datum obhajoby: 25. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27789/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: