Marketing jazykových škol

Název práce: Marketing jazykových škôl
Autor(ka) práce: Sahligerová, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Ryšavá, Monika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca je rozdelená na tri časti. V prvej časti sa teoreticky venuje špecifikám marketingu služieb a detailne marketingu jazykových škôl. V praktickej časti analyzuje pomocou marketingového výskumu jazykové školy v Prahe a v Brne. Porovnáva a hodnotí marketingový mix jazykových škôl a pomocou hodnotových kriviek ukazuje spoločné a odlišné body najväčších hráčov a vymedzuje ich postavenie na trhu jazykového vzdelávania. V tretej časti sa práca venuje konkrétnej jazykovej škole z prostredia menšieho mesta na Slovensku. Popisuje jej marketingový mix, analyzuje konkurenciu a pomocou hodnotových kriviek zobrazuje jej silné a slabé stránky v postavení na trhu.
Klíčová slova: hodnotová krivka; marketing jazykových škôl; marketing služieb
Název práce: Marketing jazykových škol
Autor(ka) práce: Sahligerová, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Ryšavá, Monika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce je rozdělená na tři části. V první části se věnuje specifikám marketingu služeb a detailně marketingu jazykových škol. V praktické části analyzuje pomocí marketingového výzkumu jazykové školy v Praze a v Brně. Porovnává a hodnotí marketingový mix jazykových škol a za pomoci hodnotových křivek ukazuje společné a rozdílné body největších hráčů a vymezuje jejich postavení na trhu jazykového vzdělávání. V třetí částí se práce věnuje konkrétní jazykové škole z prostředí menšího města na Slovensku. Popisuje její marketingový mix, analyzuje konkurenci a pomocí hodnotových křivek zobrazuje její silné a slabé stránky v postavení na trhu.
Klíčová slova: marketing jazykových škol; marketing služeb; hodnotová křivka
Název práce: Marketing of language schools
Autor(ka) práce: Sahligerová, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Ryšavá, Monika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The Master's Thesis is divided into three parts. In first part it is dealing with particularities of marketing of services and specifically with marketing of language schools. In practical part it is analysing language schools in Prague and Brno by marketing research It compares and evaluates marketing mix of language schools and shows common and different points of the biggest players and defines their market position by value curves. The third part is about concrete language school from the environment of a smaller city in Slovakia. It describes its marketing mix, analyses competition and shows its strong and weak points in market position by value curves.
Klíčová slova: marketing of services; value curve; marketing of language schols

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 9. 2009
Datum podání práce: 20. 5. 2011
Datum obhajoby: 25. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21594/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: