Posouzení nákupní atmosféry dvou vybraných retailových jednotek v obchodním řetězci REWE

Název práce: Posouzení nákupní atmosféry dvou vybraných retailových jednotek v obchodním řetězci REWE
Autor(ka) práce: Jirků, Jiřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Odehnalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá posouzením nákupní atmosféry dvou retailových jednotek s potravinami. Jde o prodejnu BILLA, spol. s r.o. v Novém Městě na Moravě a o prodejnu PENNY Market s.r.o. taktéž v Novém Městě na Moravě. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol, přičemž v první kapitole je popsána teorie nákupní atmosféry, druhá kapitola blíže charakterizuje obchodní řetězec REWE Group a společnosti BILLA a PENNY Market, třetí kapitola je věnována samotnému posouzení nákupní atmosféry u obou prodejen a jejímu srovnání a poslední, čtvrtá kapitola se zabývá marketingovým výzkumem, který se týká porovnání nákupní atmosféry zákazníky.
Klíčová slova: BILLA s.r.o.; Nákupní atmosféra; PENNY Market s.r.o.; Osgoodův sémantický diferenciál
Název práce: An assessment of shopping atmosphere of two selected retail units in the supermarket chain REWE
Autor(ka) práce: Jirků, Jiřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Odehnalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with an assesment of shopping atmosphere of two retail units - BILLA s.r.o. in Nove Mesto na Morave and PENNY Market s.r.o. also in Nove Mesto na Morave. The thesis is divided into four main chapters. The first chapter describes the theory of shopping atmosphere, the second chapter describes the supermarket chain REWE Group and retail units BILLA and PENNY Market. The third chapter deals with an assesment of shopping atmosphere of two retail units and the last, fourth chapter deals with the marketing research.
Klíčová slova: Osgood´s semantic differential; PENNY Market s.r.o.; BILLA s.r.o.; Shopping atmosphere

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 9. 2010
Datum podání práce: 31. 5. 2011
Datum obhajoby: 24. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27680/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: