Body image v marketingové komunikaci

Název práce: Body image v marketingovej komunikácií
Autor(ka) práce: Dvořáková, Ivana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca je zameraná na problematiku uniformnej krásy žien zobrazovaných v dámskych časopisoch Joy, Elle a Marianne. V úvodnej časti sú popísané definície s oblasti body image, marketingovej komunikácie a legislatívne prvky etickej reklamy v ČR. Hlavnou časťou práce je obsahová analýza zvolených časopisov a posúdenie korelačných vzťahov vybraných prvkov. V závere je uvedené interview so šéfredaktorkou časopisu Elle, ktorá objasňuje tvorbu časopisu a odpovedá na otázky ohľadne vzťahov s verejnosťou.
Klíčová slova: Interview so šéfredaktorkou časopisu Elle; Obsahová analýza časopisov Joy, Marianne a Elle; Body image
Název práce: Body image v marketingové komunikaci
Autor(ka) práce: Dvořáková, Ivana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku uniformní krásy žen zobrazovaných v dámských časopisech Joy, Elle a Marianne. V úvodní pasáži jsou popsány definice ohledně body image, marketingové komunikace a legislativní prvky etické reklamy v ČR. Stěžejní částí práce je obsahová analýza zvolených časopisů a posouzení korelačních vztahů vybraných prvků. V závěru je uvedené interview se šéfredaktorkou časopisu Elle, která objasňuje tvorbu časopisu a zodpovídá dotazy ohledně vztahů s veřejností.
Klíčová slova: Obsahová analýze časopisů Joy, Marianne a Elle; Body image; Interview se šéfredaktorkou časopisu Elle
Název práce: Marketing Communication in body image
Autor(ka) práce: Dvořáková, Ivana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bachelor's thesis is focused on a uniform beauty of women displayed in women's magazines Joy, Elle and Marianne. The introductory section describes the definitions of body image, marketing communication and legislative ethic elements of advertising in Czech Republic. The main part consists of content analysis of women's magazines and correlation relations of selected elements. Bachelor's thesis is enclosed by interview with the editor of Elle magazine, which is clarifying the creation of the magazine and contains answers to the questions about public relations.
Klíčová slova: Content analysis of women's magazines Joy, Marianne and Elle; Body image; Interview with the editor of Elle magazine

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 9. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 18. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27605/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: