Hodnocení vyučovacího procesu prostřednictvím balanced scorecard

Název práce: Hodnocení vyučovacího procesu prostřednictvím balanced scorecard
Autor(ka) práce: Weberová, Pavla
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Klas, Jan
Oponenti práce: Novotný, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V bakalářské práci je aplikována metoda balanced scorecard na hodnocení vyučovacího procesu základní školy a jeho možné využití při tvorbě školních rámcových vzdělávacích programů. Dále je v práci diskutována problematika hodnocení základních škol a neexistence centrálně stanovených pravidel pro určení kvalitního vzdělávacího zařízení na úrovni základního školství, jsou navrženy možné identifikátory a na základě nich je vytvořen systém hodnocení.
Klíčová slova: základní škola; autoevaulvace; RVP; vyučovací proces; balanced scorecard

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 5. 2007
Datum podání práce: 1. 6. 2007
Datum obhajoby: 6. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5431/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: