Přímý prodej

Název práce: Přímý prodej
Autor(ka) práce: Tuček, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Teoretická část definuje pojem přímého prodeje, popisuje jeho historii a současný vývoj ve světě i v ČR. Dále se zabývá jeho výhodami a organizacemi, které určují jeho mezinárodní pravidla a etické standardy. Praktická část se soustředí na přímý prodej telekomunikačních služeb. Nejprve analyzuje vývoj telekomunikačního trhu v letech 2007-2011. Na základě této analýzy představuje strategii budování datové sítě lokálního poskytovatele připojení k internetu PJcomp s.r.o. ve stejném období. Popisuje tvorbu nabídky tarifů a postupy při přímém prodeji připojení k internetu. Dále se zabývá vyjednávacími taktikami vůči bytovým domům, developerům a dodavatelům IT služeb. Na závěr je na základě SWOT analýzy navržena nová firemní strategie.
Klíčová slova: Beroun; analýza telekomunikačního trhu; přímý prodej; PJcomp s.r.o.; připojení k internetu; vyjednávací taktiky; poskytovatel připojení k internetu; jednání se zákazníkem
Název práce: Direct selling
Autor(ka) práce: Tuček, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Theoretical section defines the concept of direct selling, describes its history and current development in the world and in the Czech Republic. It further addresses its advantages and organizations which determine international rules and ethical standards of direct selling. The practical part focuses on direct selling of telecommunications services. First, it analyzes development of telecommunication market in years 2007-2011. Based on this analysis, it presents strategy of building a data network of local Internet service provider PJcomp Ltd. in the same period. It describes pricing and practices in direct selling of internet connection. It further addresses the negotiating tactics towards residential houses, developers and suppliers of IT services. The conclusion is based on SWOT analysis and proposes a new corporate strategy.
Klíčová slova: Beroun; PJcomp Ltd.; negotiation tactics; Internet Service Provider; analysis of the telecommunication market; direct selling; dealing with customer; Internet connection

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 1. 2010
Datum podání práce: 30. 9. 2010
Datum obhajoby: 15. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25924/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: