Analýza marketingových komunikací francouzské kosmetické značky na českém trhu

Název práce: Analýza marketingových komunikací francouzské kosmetické značky na českém trhu
Autor(ka) práce: Musilová, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Jadrná, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce pojednává o komunikační strategii francouzské značky přírodní kosmetiky L'OCCITANE na českém trhu. Cílem práce je popsat komunikační mix, analyzovat dosavadní komunikace společnosti a stanovit možnosti zvýšení jeho efektivity a optimalizace. Teoretická část se zaměřuje na nástroje marketingového mixu, kam patří i propagace (marketingové komunikace). Následuje popis současného vývoje komunikací, komunikačního mixu a faktorů ovlivňujících optimální kombinaci jednotlivých komunikačních prvků. Pozornost je věnována kosmetickému průmyslu a jeho vývoji se zaměřením na Českou republiku. Praktická část seznamuje se společností L'OCCITANE, její značkou a produktem. Následně se zaměřuje na působení značky na českém trhu, popisuje a analyzuje nástroje jejího komunikačního mixu. Závěr nastiňuje budoucí směr a možná doporučení pomocí SWOT analýzy.
Klíčová slova: přírodní kosmetika; komunikační mix; marketingové komunikace; marketing
Název práce: Analysis of marketing communications of French cosmetic brand on the Czech market
Autor(ka) práce: Musilová, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Jadrná, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work discusses the communication strategy of French natural cosmetics brand, L'Occitane on the Czech market. The aim is to describe the communication mix, analyze previous communications and the possibility of increasing its efficiency and optimization. The theoretical part focuses on marketing mix tools, including promotion (marketing communications). The analysis describes the current communications development, communication mix and factors affecting the optimal combination of communication elements. Attention is also paid to cosmetic industry and its development, focusing on the Czech Republic. The practical part introduces L'Occitane, its brand and product. Then it focuses on brand performance on the Czech market, describes and analyzes the communication mix tools. The conclusion outlines its future direction and possible recommendations, using SWOT analysis.
Klíčová slova: natural cosmetics; marketing communications; marketing; communications mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 11. 2010
Datum podání práce: 13. 5. 2011
Datum obhajoby: 13. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28722/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: