Marketingové aktivity firiem Euro Center Trade s.r.o. na českom a slovenskom trhu

Název práce: Marketingové aktivity firiem Euro Center Trade s.r.o. na českom a slovenskom trhu
Autor(ka) práce: Tomajková, Lýdia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Grossmutová, Jana
Oponenti práce: Ferianc, Július
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá marketingovým mixom dvoch kooperujúcich firiem pôsobiacich v oblasti dovozu a distribúcie alkoholických a nealkoholických nápojov na českom a na slovenskom trhu. Firmy patria do segmentu malých a stredných podnikov. Práca popisuje a analyzuje jednotlivé časti marketingového mixu. V závere je navrhnutá koncepcia možných zmien.
Klíčová slova: malé a stredné podniky; distribúcia; marketingová komunikácia; cena; produkt; marketingový mix; marketing
Název práce: Marketing activities of Euro Trade Center s.r.o. companies in the Czech and Slovak market
Autor(ka) práce: Tomajková, Lýdia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Grossmutová, Jana
Oponenti práce: Ferianc, Július
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 5. 2007
Datum podání práce: 11. 5. 2007
Datum obhajoby: 11. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5456/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: