Mezinárodní srovnání strategií vybraných distribučních řetězců

Název práce: Mezinárodní srovnání strategií vybraných distribučních řetězců
Autor(ka) práce: Machek, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bursíková, Marcela
Oponenti práce: Kelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V posledních letech dochází v mezinárodní distribuční politice k dynamickým změnám. Maloobchodní řetězce se začínají stávat dominantními firmami jak na svých domácích, tak i na mezinárodních trzích. Jejich podnikatelské aktivity přitom v mnoha případech přímo ovlivňují ekonomiku celého státu. Mezi nejúspěšnější společnosti světa patří americká společnost Wal Mart, největší firma na světě z hlediska docilovaného obratu a francouzský Carrefour, největší distribuční společnost na evropském trhu. Hlavním cílem diplomové práce je analýza strategických konceptů těchto společností a faktorů, které jejich úspěch podmínily. Na základě komparace zvolených strategických přístupů jsou identifikovány jejich hlavní výhody a slabiny.
Klíčová slova: trendy; strategie; distribuce; Wal Mart; Carrefour
Název práce: International comparison of strategies of selected retailing firms
Autor(ka) práce: Machek, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bursíková, Marcela
Oponenti práce: Kelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 5. 2007
Datum podání práce: 12. 5. 2007
Datum obhajoby: 11. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5465/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: