Analýza využití mužů a žen v reklamě

Název práce: Analýza využití mužů a žen v reklamě
Autor(ka) práce: Nováčková, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bursíková, Marcela
Oponenti práce: Puchýř, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá tématikou využití mužů a žen v televizní reklamě. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, reklama, rámcově problematika genderu a jsou zde uvedeny výsledky výzkumů společností Median a Factum Invenio. Po teoretické části následuje obsahová analýza televizních reklam a focus group. Završením práce je porovnání výsledků získaných uvedenými metodami a vyvození závěrů.
Klíčová slova: focus group; obsahová analýza; gender; reklama; marketingová komunikace

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 5. 2007
Datum podání práce: 14. 5. 2007
Datum obhajoby: 11. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5514/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: