Využití techniky koučování v rámci manažerského auditu v MSP
Název práce: | Využití techniky koučování v rámci manažerského auditu v MSP |
---|---|
Autor(ka) práce: | Kolbabová, Martina |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Stejskalová, Irena |
Oponenti práce: | Kincl, Tomáš |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Cílem této bakalářské práce je využít metodu koučování při provádění manažerského auditu ve vybraném malém a středním podniku. Praktická část zahrnuje řízený koučovací rozhovor se zaměřením na manažerský audit s jedním z majitelů firmy PODLAHY A DVEŘE, s.r.o. Dále obsahuje doslovné zápisy všech tří řízených koučovacích rozhovorů a jejich vyhodnocení. |
Klíčová slova: | manažerský audit; malé a střední podniky; koučování |
Název práce: | The Use of the Coaching Technique in the frame of Manager Audit in MSP |
---|---|
Autor(ka) práce: | Kolbabová, Martina |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Stejskalová, Irena |
Oponenti práce: | Kincl, Tomáš |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The aim of this thesis is to use a method of coaching in the implementation of managerial audit of selected small and medium-sized enterprise. The practical part includes directed coaching interviews focused on the managerial audit with one of the owners of firm PODLAHY A DVEŘE, Ltd. It also contains a verbatim report of all of the three conducted coaching interviews and its evaluation. |
Klíčová slova: | small and medium-sized enterprises; managerial audit; coaching |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomika a management/Management |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta managementu |
Katedra: | Katedra managementu podnikatelské sféry |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 27. 3. 2009 |
---|---|
Datum podání práce: | 10. 4. 2011 |
Datum obhajoby: | 2. 6. 2011 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/20058/podrobnosti |