Komunikační strategie společnosti Heinz v kategorii tomatových produktů

Název práce: Komunikační strategie společnosti Heinz v kategorii tomatových produktů
Autor(ka) práce: Čančíková, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Šťastná, Blanka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V teoretické části se soustředím na vysvětlení marketingových termínů, které jsou pro tuto diplomovou práci podstatné. Zabývám se zejména popisem významu marketingu, komunikační strategie, marketingového a komunikačního mixu. Praktická část js zaměřena na aplikaci teoretických poznatků do konkrétního projektu uvedení nové produktové řady protlaků a pyré Heinz na trh s tomatovými produkty. Po popisu dílčích částí marketingového mixu se věnuji do hloubky mixu komunikačnímu. Poslední dvě kapitoly se týkají vyhodnocení úspěšnosti zvolené komunikační strategie a jsou zde obsaženy i návrhy na změny.
Klíčová slova: komunikační strategie; tomatové produkty; marketingový mix
Název práce: Communication Strategy of the H.J.Heinz Company in the Cathegory of Tomato Products
Autor(ka) práce: Čančíková, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Šťastná, Blanka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In the first theoretical part I focuse on explaining of the basic marketing terms that are relevant for this thesis. I deal with the description of the importance of marketing, communication strategy, marketing and communication mix. The practical part is focused on the application of theoretical knowledge into a concrete project of the new product line of Heinz tomato paste and puree. After describing the individual parts of the marketing mix I analyze the communication mix. In the last two chapters I concern the evaluation of the communication strategy chosen by the Heinz company and I suggest some propositions for changes, too.
Klíčová slova: Tomato Products; Communication Strategy; Marketing Mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 5. 2011
Datum podání práce: 15. 11. 2011
Datum obhajoby: 25. 1. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31943/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: