Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze

Název práce: Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze
Autor(ka) práce: Schneider, Richard
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Stránský, Karel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce má za cíl popsat vznik a utváření evropských automobilových koncernů, jejichž hlavní činností je výroba osobních automobilů. Cílem práce je postihnout na jednotlivých případech strategie jejich expanze na zahraniční trhy a analyzovat je a dále identifikovat strategie řízení značek a zhodnotit úspěšnost brand managementu mimo jiné i ve vztahu k volbě počtu značek a volbě majetkového uspořádání společností a způsobů spolupráce jak s výrobci automobilů na růstových trzích, tak s evropskou i světovou konkurencí na vývoji a distribuci.
Klíčová slova: strategie expanze; automobilový průmysl; positioning; multi branding
Název práce: Origins and development of the European car manufacturers stressing the positioning of their brands and their growth strategies
Autor(ka) práce: Schneider, Richard
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Stránský, Karel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this thesis is to describe the origins and development of the biggest European car manufacturers. Its aim is to desrcibe the examples of growth strategies especially in foreign markets and to identify the strategies of brand management considering the number of brands in their portfolios, their shareholder structure, and the co-operation with foreign partners as well as with the competitors when sharing the technical development and product distribution.
Klíčová slova: multi branding; growth strategies; brand positioning; automotive

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 10. 2011
Datum podání práce: 15. 5. 2012
Datum obhajoby: 11. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33625/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: