Chování spotřebitele

Název práce: Chování spotřebitele
Autor(ka) práce: Te, Nina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Drozen, František
Oponenti práce: Šípek, Ladiskav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřená na analýzu a následnou identifikaci chování spotřebitelů zejména v Ruské Federaci. Práce je členěná do sedmi kapitol, kde první kapitola přibližuje historické aspekty zkoumání chování spotřebitele a uvádí základní trendy chování spotřebitele moderní společnosti. Dále jsou identifikované hlavní faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů, a popsané etapy kupního rozhodovacího procesu. Diplomová práce přibližuje koncepce vnímání reklamy a prozkoumává chování spotřebitelů v marketingových systémech. Poslední kapitola je zaměřená na zvláštnosti chování spotřebitelů v Ruské federace. Jsou zde vymezeny typy spotřebitelů, sociální stratifikace ruské společnosti a zvláštnosti vnímání reklamy.
Klíčová slova: ruský spotřebitel; reklama; kupní rozhodování; Osobnost; Spotřebitel
Název práce: Consumer behaviour
Autor(ka) práce: Te, Nina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Drozen, František
Oponenti práce: Šípek, Ladiskav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is focused on the analysis and subsequent identification of consumer behavior especially in the Russian Federation. It is divided into seven chapters, where the first chapter describes the historical aspects of consumer behavior research and presents the basic trends in behavior of the consumers in modern society. Further, the main factors that influence consumer behavior are identified and stages of purchasing decision process are described. This thesis approaches the concept of perception of advertising and examines consumer behavior in marketing systems. The last chapter focuses on specifics of consumer behavior in the Russian Federation. It identifies different types of consumers in Russia, structure of Russian society and the feaures of the Russian perception of advertising.
Klíčová slova: Russian consumer; Advertising; Purchasing decision; Personality; Consumer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 10. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 24. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33630/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: