Product placement - metody měření a vyhodnocování

Název práce: Product placement - metody měření a vyhodnocování
Autor(ka) práce: Vaněk, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Morávková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Marketingové a komerční komunikace a zařazení product placement v jejich rámci; Product placement, jeho historie, formy a legislativní rámec; Teorie měření a vyhodnocování komerčních komunikací obecně a teorie měření a vyhodnocování product placement specificky; Experimentální ověření teorie na konkrétním příkladě.
Klíčová slova: měření product placement pomocí GRPs; měření a vyhodnocování product placement; product placement
Název práce: Product placement - methods of measuring and evaluating
Autor(ka) práce: Vaněk, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Morávková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Marketing and commercial communication and the position of product placement within them; Product placement, the history, forms and the legal frame; Theory of measuring and evaluating commercial communications in general and specifical theories applicable for product placement; Experimental evaluation of these theories on concrete case.
Klíčová slova: GRPs method of measuring product placement; methods of measuring product placement; product placement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2011
Datum podání práce: 11. 5. 2012
Datum obhajoby: 30. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32561/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: