Marketingový případ vybrané značky

Název práce: Marketingový prípad vybranej značky
Autor(ka) práce: Klačková, Klára
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Jánoš, Marián
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto práca pojednáva o analýze marketingovej stratégie značky Skittles spoločnosti Wrigley s.r.o., ktorá podniká na trhu s nečokoládovými cukrovinkami na slovenskom a českom trhu. Praktickej časti predchádza teoretická časť. V praktickej časti sú následne využité teoretické poznatky na príklade značky Skittles. Na základe analýzy sú uvedené možné dôvody rozdie-lov predajnosti medzi Slovenskou a Českou republikou a doporučené opatrenia na ich zlep-šenie.
Klíčová slova: SWOT analýza; marketingový mix; značka
Název práce: Marketingový případ vybrané značky
Autor(ka) práce: Klačková, Klára
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Jánoš, Marián
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato práce pojednává o analýze marketingové strategie značky Skittles společnosti Wrigley s.r.o, která podniká na trhu s nečokoládových cukrovinkami na českém a slovenském trhu. Praktické části předchází část teoretická. V praktické části jsou následně využity teoretické poznatky na příkladu značky Skittles. Na základě analýzy jsou uvedeny možné důvody rozdílu prodejnosti mezi Slovenskou a Českou republikou a doporučené opatření k jejich zlepšení.
Klíčová slova: SWOT analýza; značka; Marketingový mix
Název práce: Marketing case of selected brand
Autor(ka) práce: Klačková, Klára
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Jánoš, Marián
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This thesis discusses the analysis marketing strategy of the brand Skittles of Wrigley Com-pany, which operates in the non-chocolate confectionery market. After theoretical section, is in the practical part used theoretical knowledge on the example of Skittles brand. The analy-sis shows the possible reasons for differences in sales and popularity between Slovak and the Czech Republic and some step are recommended to improve the sales.
Klíčová slova: brand; Marketing mix; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 6. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 6. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32315/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: