Marketing a trh rybářských potřeb

Název práce: Marketing a trh rybářských potřeb
Autor(ka) práce: Skalický, Karel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Janků, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce pojednává o specifikaci marketingu na trhu rybářských potřeb. Teoretická část práce vymezuje základní marketingové pojmy a definice, které jsou předpokladem pro praktickou část. Aplikační část práce charakterizuje trh rybářských potřeb a jeho subjekty a podrobně popisuje marketingové aktivity společnosti zabývající se výrobou a prodejem rybářských potřeb. Součástí práce je marketingový výzkum nákupních zvyklostí a oblíbenosti značek mezi spotřebiteli. Na základě popisu současného marketingu společnosti a marketingového výzkumu jsou pro společnost stanovena doporučení pro zvýšení loyality stávajících zákazníků a zvyšování tržního podílu.
Klíčová slova: marketingový výzkum; marketingová komunikace; rybářské potřeby
Název práce: Marketing and fishing tackle market
Autor(ka) práce: Skalický, Karel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Janků, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Master Thesis characterize the specification of marketing on the fishing tackle market. The theoretical part defines the basic marketing concepts and definitions which are initial for the practical part. Application part describes the market of fishing equipment and subjects, details the marketing activities of company engaged in the manufacture and sale of fishing tackle. Part of the Thesis describes the marketing research of shopping habits and brand awareness among consumers. Based on the description of the current marketing situation and marketing research, recommendations are established for the company for increase the loyalty of existing customers and increase of market share.
Klíčová slova: marketing research; marketing communication; fishing tackle

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 6. 2011
Datum podání práce: 31. 3. 2012
Datum obhajoby: 6. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32292/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: