Analýza marketingové strategie společnosti RegioJet

Název práce: Analýza marketingové strategie společnosti RegioJet
Autor(ka) práce: Pavlíčková, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Odehnalová, Jitka
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá současnými marketingovými trendy v sektoru služeb na příkladu konkrétní firmy, jíž je společnost RegioJet, a.s., která provozuje osobní železniční dopravu. Je zajímavá především tím, že na české železnice přinesla konkurenci, která zde po dlouhá desetiletí zcela chyběla. Cílem této práce je analyzovat současnou marketingovou strategii této společnosti. K tomu budou využity jak teoretické poznatky z úvodních kapitol práce, tak i poznatky z následné praktické části skládající se ze SWOT analýzy a analýzy marketingového a komunikačního mixu. Na základě těchto poznatků pak práce marketingovou strategii společnosti hodnotí a předkládá možná zlepšení a doporučení pro tuto strategii.
Klíčová slova: RegioJet; osobní železniční doprava; komunikační mix; marketingový mix; marketingová strategie; marketing
Název práce: RegioJet Marketing Strategy Analysis
Autor(ka) práce: Pavlíčková, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Odehnalová, Jitka
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the current marketing trends in the sector of services, which are demonstrated on the example of a concrete company -- RegioJet, a.s., which runs a personal railway transport. This company is interesting particularly for the fact that it brought competition to the Czech railways, which has been missing here completely for many decades. The aim of this thesis is to analyse the current marketing strategy of this company. For this purpose, both the theoretical knowledge from the first chapters of this thesis and the findings from the following practical part will be used. The practical part consists of the SWOT analysis and the analysis of the marketing and communication mix. Based on these pieces of knowledge, the thesis evaluates the marketing strategy and presents the possible improvements and recommendations for this strategy.
Klíčová slova: marketing strategy; marketing; marketing mix; personal railway transport; RegioJet; communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2011
Datum podání práce: 31. 5. 2012
Datum obhajoby: 8. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33799/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: