Franchising jako způsob vstupu na trh

Název práce: Franchising jako způsob vstupu na trh
Autor(ka) práce: Vajdečková, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá problematikou franchisingu jako způsobu vstupu na trh. První část je věnována franchisingu z teoretického pohledu. V druhé kapitole je rozebráno postavení franchisingu na českém trhu. Závěrečná kapitola názorně popisuje fungování franchisingu na příkladu úspěšné kosmetické firmy Yves Rocher.
Klíčová slova: franchisant; franchisa; franchisor; Yves Rocher; franchising
Název práce: Franchising as a method of entry to the market
Autor(ka) práce: Vajdečková, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with franchising as the possible entry method to the market. The first part explains theoretical aspects of franchising. In the second chapter the position of franchising on the Czech market is analyzed. The last chapter illustrates the use of franchising in a successful cosmetics company Yves Rocher.
Klíčová slova: franchisor; franchisee; franchising; Yves Rocher; franchise

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 9. 2011
Datum podání práce: 30. 6. 2012
Datum obhajoby: 12. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32871/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: