Možnosti učení, získávání a uchovávání znalostí z manažerských her
Název práce: | Metodika učenia, získavania a uchovania znalostí z manažerských hier |
---|---|
Autor(ka) práce: | Vargová, Antónia |
Typ práce: | Diplomová práce |
Vedoucí práce: | Voráček, Jan |
Oponenti práce: | Kincl, Tomáš |
Jazyk práce: | Slovensky |
Abstrakt: | Práca rieši problém získavania a uchovania znalostí z výuky s manažerskou hrou. Popisuje metodiku, ktorá sa opiera o formulovanie dynamických hypotéz pomocou nástrojov systémovej dynamiky. Cieľom je zabezpečiť tímovú spoluprácu, zlepšenie analytických schopností, systémového myslenia, vyjadrenie skrytých znalostí a strategických postojov. Na praktickej ukážke demonštruje použitie nástrojov znalostného manažmentu a tvorbu mentálnych modelov. |
Klíčová slova: | metodika; manažerská hra; vzdelávanie manažérov; znalostné modely; systémová dynamika; znalosti |
Název práce: | Možnosti učení, získávání a uchovávání znalostí z manažerských her |
---|---|
Autor(ka) práce: | Vargová, Antónia |
Typ práce: | Diplomová práce |
Vedoucí práce: | Voráček, Jan |
Oponenti práce: | Kincl, Tomáš |
Jazyk práce: | Slovensky |
Abstrakt: | Práce řeší problém získavání a uchování znalostí z výuky s manažerskou hrou. Popisuje metodiku, která se opírá o formulování dynamických hypotéz pomocí nástrojů systémové dynamiky. Cílem je zajistit týmovou spolupráci, zlepšení analytických schopností, systémového myšlení, vyjádření skrytých znalostí a strategických postojů. Na praktické ukázce demonstruje užití nástrojů znalostního manažementu a tvorbu mentálních modelů. |
Klíčová slova: | znalostní modely; systémová dynamika; znalosti; manažerská hra; metodika; vzdělávání manažerů |
Název práce: | Opportunities of learning, knowledge acquisition and retention from bussiness games |
---|---|
Autor(ka) práce: | Vargová, Antónia |
Typ práce: | Diploma thesis |
Vedoucí práce: | Voráček, Jan |
Oponenti práce: | Kincl, Tomáš |
Jazyk práce: | Slovensky |
Abstrakt: | The study solves the problem of knowledge acquisition and retention of learning with serious games. It describes the methodology that is based on the formulation of dynamic hypotheses using the tools of system dynamics. The main goals is to ensure teamwork, improve analytical skills, system thinking, expression of hidden knowledge and strategic positions. The demo demonstrates the practical use of knowledge management tools and the creation of mental models. |
Klíčová slova: | learning method; training managers; knowledge models; system dynamics; knowledge; bussiness game |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomika a management/Management |
---|---|
Typ studijního programu: | Magisterský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Ing. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta managementu |
Katedra: | Katedra managementu podnikatelské sféry |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 10. 12. 2011 |
---|---|
Datum podání práce: | 30. 5. 2012 |
Datum obhajoby: | 12. 6. 2012 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/35056/podrobnosti |