Ocenění podniku z oblasti poskytování inzertních služeb

Název práce: Ocenění podniku z oblasti poskytování inzertních služeb
Autor(ka) práce: Horváth, Miroslav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Svačina, Pavel
Oponenti práce: Šebková, Radka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je zjištění tržní hodnoty podniku, který podniká v oblasti inzertních služeb. Práce je rozdělena do 9 částí. V prvních dvou kapitolách je definován předmět ocenění a stručná charakteristika oceňovaného podniku. Třetí část je věnována strategické analýze, které cílem je prognóza tržeb. Zhodnocení finančního zdraví společnosti je analyzována ve čtvrté kapitole. Další části obsahují rozdělení aktiv na provozně nutné a nepotřebné, analýzu generátorů hodnot a plánované finanční výkazy první fáze. V osmé kapitole jsou uvedeny dvě metody ocenění podniku. První a zároveň hlavní metodou je DCF equity. Jako doplňková metoda byla využita metoda tržního porovnání, konkrétně metoda odvětvových multiplikátorů. V poslední deváté kapitole je uvedeno výsledné ocenění podniku.
Klíčová slova: ocenění podniku; finanční plán; generátory hodnot; finanční analýza; strategická analýza
Název práce: Business evaluation of the company, which operates in the field of advertising services
Autor(ka) práce: Horváth, Miroslav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Svačina, Pavel
Oponenti práce: Šebková, Radka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this thesis is to determine the market value of the company, which operates in the field of advertising services. The thesis is divided into 9 parts. In the first two chapters, there is a brief profile of the company. The third part is devoted to strategic analysis, which aims to forecast sales. Evaluation of the financial health of the company is analyzed in chapter four. Other parts include division of the assets to necessary and unnecessary, value creators and financial plan of the first phase. The eighth chapter describes two methods of evaluation. First is the DCF equity, which is also a main evaluation method. Second method is the method based on market comparison - the method of sector multipliers. The final ninth chapter states resulting evaluation of the company.
Klíčová slova: company evaluation ; financial plan; strategic analysis; value creators; financial analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Finance a účetnictví/Finance a oceňování podniku
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta financí a účetnictví
Katedra: Katedra financí a oceňování podniku

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 10. 2011
Datum podání práce: 30. 5. 2012
Datum obhajoby: 12. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33389/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: