Marketingová úskalí gastronomických podniků

Název práce: Marketingová úskalí gastronomických podniků
Autor(ka) práce: Šetenová, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Boučková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je poukázat na stinné a naopak pozitivní stránky oboru marketingu v gastronomii. A to pak zejména v oblasti marketingové komunikace, cenotvorby a tvorby jednotného firemního stylu. Práce se skládá z výzkumů, které zahrnují názory odborníků a zákazníků, přičemž stěžejní výzkum se týká motivace studentů středních gastronomických škol a učilišť ke studiu a práci právě v tomto oboru. Praktické ukázky jsou zaměřeny zejména na podporu prodeje, media relations či procesy, které by měly být dodrženy v kavárenství. Závěr pak shrnuje stěžejní poznatky ze všech realizovaných výzkumů.
Klíčová slova: POP materiály; marketingová komunikace; kavárna; gastronomie
Název práce: Marketing difficulties of gastronom companies
Autor(ka) práce: Šetenová, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Boučková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this Thesis is to point out the negative and positive aspects of marketing in gastronomy. Especially in marketing communication, pricing and creating of united corporate identity. The work consists of research, including expert's and customer's views. The core research concerns the motivation of culinary schools students to study and work in this field. Practical examples are primarily focused on sales promotion, media relations and processes that should be followed in café industry. The conclusion summarizes the key findings of all research undertaken.
Klíčová slova: café; POP materials; gastronomy; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 4. 2011
Datum podání práce: 31. 3. 2012
Datum obhajoby: 13. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31861/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: