Web jako marketingový nástroj v sektoru B2B

Název práce: Web jako marketingový nástroj v sektoru B2B
Autor(ka) práce: Mikula, Vojtěch
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Česák, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá tématem projektového řízení tvorby internetové prezentace v sektoru B2B. Důraz je kladen na definici teoretického rámce -- popis a stanovení jednotlivých fází projektové přípravy. Kromě procesu návrhu jsou detailně rozebrány faktory ovlivňující úspěšnost a obchodní účinnost navrženého řešení, zejména použitelnost, důvěryhodnost a přesvědčivost. Dále se práce věnuje tématu testování návrhů a to jak na úrovni testování informační architektury, tak i testování wireframů a finálního návrhu. Teoretický rámec je následně použit v druhé části práce, jejímž cílem je definice procesu přípravy návrhu firemní internetové prezentace společnosti působící na B2B trhu.
Klíčová slova: Testování; Návrh webové prezentace; Projektové řízení; Projektová dokumentace
Název práce: Web as a marketing tool in the B2B sector
Autor(ka) práce: Mikula, Vojtěch
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Česák, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the subject of project management of a web presentation in a B2B sector. Main emphasis is given on a definition of a theoretical framework - description and determination of the different stages of the project preparation. In addition to the design process, the discussed topics are - factors affecting business success and effectiveness of the proposed solution, especially usability, credibility and conviction. The theoretical part also focuses on a testing scheme of information architecture, wire-frames as well as testing the final design. The theoretical framework is subsequently used in the second part, which deals with designing a website for a company operating within the B2B market.
Klíčová slova: project management; Project documentation; testing; website design

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 2. 2011
Datum podání práce: 24. 8. 2012
Datum obhajoby: 11. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34519/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: