Výzkum požadavků zákazníka a vnímání značek kvality u produktů určených pro děti

Název práce: Výzkum požadavků zákazníka a vnímání značek kvality u produktů určených pro děti
Autor(ka) práce: Andrejsek, Miroslav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hykš, Ondřej
Oponenti práce: Plášková, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je za pomoci dotazníkového šetření prozkoumat požadavky zákazníků na výrobky pro děti a jejich vnímání značek kvality udělovaných těmto produktům. Výzkum se zaměřuje zjišťování možných změn v nákupním chování rodičů, preferencí zákazníků při nákupech výrobků pro děti, ochoty informovat se o nebezpečných výrobcích a znalostí značek kvality určených pro výrobky pro děti. Výsledky šetření ukázaly, že primárním požadavkem zákazníků na zkoumané výrobky je kvalita. Dále odhalily zájem zákazníků o značky kvality, ale zároveň i jejich nízké povědomí o těchto značkách.
Klíčová slova: Marketingový výzkum; RAPEX; Výzkum požadavků zákazníků; Značka kvality
Název práce: Research on customer requirements and perceptions of quality marks for products intended for children
Autor(ka) práce: Andrejsek, Miroslav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hykš, Ondřej
Oponenti práce: Plášková, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to research customers' requirements for products for children and their perception of quality marks awarded to those products. Research focuses detection of possible changes in the shopping behavior of parents, customer preferences when buying baby products, willingness to inquire about dangerous products and knowledge of quality marks for products intended for children. Results showed that the primary requirement of customers for products is quality. Revealed further customer demand for quality marks, but also their low awareness of these marks.
Klíčová slova: RAPEX; Marketing research; Research of customer requirements; Quality mark

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 5. 2009
Datum podání práce: 10. 12. 2009
Datum obhajoby: 12. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20683/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: