Analýza a návrhy změn marketingové strategie střední soukromé školy

Název práce: Analýza a návrhy změn marketingové strategie střední soukromé školy
Autor(ka) práce: Štieglerová, Renata
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je analyzovat a navrhnout změny marketingové strategie střední soukromé školy. Práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola pojednává o systému vzdělávání v České republice, teoretických východiskách marketingu služeb a specifikách marketingu vzdělávacích institucí. Praktická část práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie konkrétní školy. Dále je zde provedena SWOT analýza a marketingový výzkum, na jehož základě jsou vypracovány návrhy na změny v marketingové strategii školy.
Klíčová slova: marketingový mix; marketigový výzkum; vzdělávání; marketing školy; komunikační nástroje
Název práce: Analysis and proposals for changes of marketing strategy of private secondary school
Autor(ka) práce: Štieglerová, Renata
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to analyse and propose changes to the marketing strategy of private secondary school. The thesis is divided into two chapters. First part deals with educational system in the Czech Republic, theoretical aspects of marketing of services and specifics of marketing of educational institutions. The practical part is focused on analysis of marketing strategy of particular school. SWOT analysis and marketing research are performed as well. On the basis of this research changes of the marketing strategy of the school are proposed.
Klíčová slova: marketing mix; education; marketing research; marketing of school; communication tools

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 9. 2011
Datum podání práce: 1. 1. 2013
Datum obhajoby: 29. 11. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32745/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: