On-line komunikace a nové strategie značky Rimmel

Název práce: On-line komunikácia a nové stratégie značky Rimmel
Autor(ka) práce: Jevičová, Katarína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Nastaj, Lucie
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa venuje novým médiám, konkrétne webovým stránkam a sociálnym sieťam. Cieľom tejto práce je ale poukázať vývoj on-line stratégie značky Rimmel, zhodnotiť slabé a silné stránky oproti konkurencii a navrhnúť ďalšie riešenia do budúcna, ktoré by využili potenciál, ktorý ponúkajú nové médiá, hlavne na presnejšie zacielenie cieľovej skupiny. Zistené poznatky súvisiace s on-line aktivitou značky Rimmel boli zanalyzované a porovnané s konkurenciou. Hlavným cieľom tejto práce je návrh, akým smerom by sa mali uberať on-line aktivity značky Rimmel v ďalšom období.
Klíčová slova: nové médiá; on-line; Rimmel
Název práce: On-line komunikace a nové strategie značky Rimmel
Autor(ka) práce: Jevičová, Katarína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Nastaj, Lucie
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá novými médii, konkrétně webovými stránkami a sociálními sítěmi. Cílem této práce je ale poukázat na vývoj on-line strategie značky Rimmel, zhodnotit slabé a silné stránky oproti konkurenci a navrhnout další řešení do budoucna, která by využila potenciál, který nová média nabízejí, hlavně na přesnější zacílení cílové skupiny. Zjištěné poznatky související s on-line aktivitou značky Rimmel byly zanalyzovány a porovnány s konkurencí. Hlavním cílem této práce je návrh, jakým směrem by se měly ubírat on-line aktivity značky Rimmel v dalším období.
Klíčová slova: on-line; Rimmel; nové médiá
Název práce: On-line comunication and new strategy of brand Rimmel
Autor(ka) práce: Jevičová, Katarína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Nastaj, Lucie
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The theme of the diploma thesis is new media, namely, websites and social networks. The aim of this paper is to highlight the development of Rimmel on-line strategy, assess the strengths and weaknesses against other competitors and suggest solutions for the future, which would take advantage of the potential offered by new media, especially to better target the audience. Established knowledge related to online brand Rimmel activity were analyzed and compared with the competition. The main objective of this work is to recommend, what direction should the on-line activities of Rimmel brand move in the future.
Klíčová slova: new media; Rimmel; On-line

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 11. 2011
Datum podání práce: 14. 12. 2012
Datum obhajoby: 17. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34751/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: