Rebranding České republiky

Název práce: Rebranding České republiky
Autor(ka) práce: Čejpová, Ilona
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Valentová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Česká centrála cestovního ruchu, CzechTourism, se rozhodla v roce 2011 zahájit dlouhodobý proces rebrandingu destinační značky Česka. Cílem této diplomové práce je zhodnotit a analyzovat efektivnost této činnosti ve všech doposud provedených krocích. Práce je rozdělena do několika částí, první kapitola se týká značky a image země, druhá část je zaměřena na corporate identity, obsahem třetí kapitoly je teorie o rebrandingu. V praktické části je vytvořen souhrn aktivit, událostí a činností, které v průběhu historie ovlivnily značku země, dále jsou uvedeny důvody k rebrandingu a problematické okruhy. Závěrem práce jsou hodnoceny jednotlivé kroky agentury CzechTourism a návrhy vizuální identity, je navržen další doporučený postup.
Klíčová slova: destinační branding; rebranding; Česko; jednotný vizuální styl; CzechTourism; logo
Název práce: Rebranding of the Czech Republic
Autor(ka) práce: Čejpová, Ilona
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Valentová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Czech Tourist Authority, CzechTourism, decided in 2011 to start a longterm process of destination brand rebranding.The aim of this thesis is to evaluate and analyze the effectiveness of the activities carried out so far in all steps.The thesis is divided into several parts, the first part concentrates on brand and image of the country, the second part is focused on corporate identity, the content of the third chapter is a theory about rebranding. Practical part contains a sum of activities and events throughout the history of the country affected the brand as well as the reasons for the rebranding and problem areas. In conclusion various steps of CzechTourism and designs of visual identity are evaluated and analyzed and a few next steps are recommended.
Klíčová slova: destination branding; logo; corporate identity; CzechTourism; rebranding; Czechia

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 11. 2011
Datum podání práce: 11. 5. 2012
Datum obhajoby: 17. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34253/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: