Marketingová strategie značky Grom pro český trh

Název práce: Marketingová strategie značky Grom pro český trh
Autor(ka) práce: Pawlasová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Richter, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V této diplomové práci je přiblížena teorie marketingové strategie značky v mezinárodním prostředí se zaměřením na její positioning. Teorie je následně aplikována na Grom - značku italské společnosti Gromart S.p.A., která vyrábí italské prémiové kopečkové zmrzliny. Hlavním cílem práce je vytvořit návrh marketingové strategie značky Grom pro český trh tak, aby odpovídala podmínkám na trhu.
Klíčová slova: značka; positioning; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of the brand Grom for the Czech market
Autor(ka) práce: Pawlasová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Richter, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis introduces theory of marketing strategy of a brand in an international environment with focus on brand positioning. The theoretical knowledge is then applied on Grom -- brand of Italian company Gromart S.p.A., producer of Italian premium ice-cream. The main objective of the thesis is to create a draft of marketing strategy for the brand to enter Czech market.
Klíčová slova: brand; marketing strategy; positioning

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 1. 2012
Datum podání práce: 3. 12. 2012
Datum obhajoby: 22. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32949/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: