Manipulativní marketingové taktiky

Název práce: Manipulativní marketingové taktiky
Autor(ka) práce: Jelínková, Vendula
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Votrubová, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce zkoumá možnou existenci efektivního sloučení nástrojů marketingového a komunikačního mixu s hlavními principy manipulace a ovlivňování lidí v luxusním segmentu, spolu s jeho funkčností a aplikovatelností. Nejprve se bude věnovat teoriím marketingového mixu a principů manipulace, které tvoří hlavní teoretické pilíře práce. Na teoretickém základu práce představí jednotlivé příklady syntézy vybraných nástrojů marketingového mixu s principy manipulace. Bude zkoumat možnosti aplikací tohoto sloučení v praxi a jeho využitelnost a to na základě vybrané literatury a pracovních zkušeností autorky. Tato práce by mohla být zdrojem inspirace pro ty, kteří přemýšlí, jak by bylo možné ještě více zefektivnit prodej v luxusním segmentu.
Klíčová slova: Luxusní segment; Manipulace; Marketingový mix
Název práce: Manipulative marketing tactics
Autor(ka) práce: Jelínková, Vendula
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Votrubová, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis examines the possible existence of an efficient unification of instruments of marketing and communication mix with the main principles of manipulation and influencing people in the luxury segment, along with its functionality and applicability. First it will focus on the theories of marketing mix and principles of manipulation, these are the main pillars of theoretical work. On the theoretical basis this work introduces examples of the synthesis of selected instruments of the marketing mix with the principles of manipulation. It will explore the possibility of application of this unification in practice and its usability based on selected literature and professional experience of the author. This work could be a source of inspiration for those who are wondering how to further improved sales in the luxury segment.
Klíčová slova: Luxury segment; Manipulation; Marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 9. 2012
Datum podání práce: 10. 12. 2012
Datum obhajoby: 24. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39022/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: