Návrh marketingové strategie vybrané obchodní firmy

Název práce: Návrh marketingové strategie vybrané obchodní firmy
Autor(ka) práce: Jelínková, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii vybrané obchodní firmy, která působí na trhu s outdoorovým oblečením. Teoretická část práce se zabývá úvodem do marketingu, marketingovou koncepcí a významem značky. V praktické části je blíže představena firma, zpracována analýza trhu outdoorového oblečení, zákazníků a konkurence. Tyto informace slouží jako výchozí bod pro navržení vhodné marketingové strategie, která je v závěru práce rozpracovaná do jednotlivých prvků marketingového mixu.
Klíčová slova: marketingový mix; marketingová strategie; outdoor; outdoorové oblečení
Název práce: Design of the marketing strategy of a commercial firm
Autor(ka) práce: Jelínková, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to design a marketing strategy selected business company that operates on the market of outdoor clothing. The theoretical part deals with an introduction to marketing, marketing concept and the importance of brand. The practical part presents company in more detail, analyses market of outdoor clothing, customers and competitors. This information serves as a starting point for designing appropriate marketing strategy, which is elaborated into each element of the marketing mix at the end of this thesis.
Klíčová slova: outdoor clothes; outdoor; marketing mix; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 10. 2011
Datum podání práce: 1. 12. 2012
Datum obhajoby: 28. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33030/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: