Využití interaktivního marketingu ve společnosti Vodafone

Název práce: Využití interaktivního marketingu ve společnosti Vodafone
Autor(ka) práce: Míka, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Markoš, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá dynamicky se rozvíjejícím médiem -- internetem a jeho využitím pro marketingové účely. Analyzuje principy internetu a postupný průnik marketingových aktivit do jeho prostředí od vzniku prvního placeného internetového banneru, přes vznik webových stránek po nástup masové internetové komunikace, sociálních médií a chytrých mobilních telefonů. Teoretické poznatky jsou využity v praktické části, která popisuje kompletní realizaci internetové reklamní kampaně společnosti Vodafone od prvního zadání až po vyhodnocení a přináší pohled na možnosti řešení projektů různého rozsahu.
Klíčová slova: Sociální sítě; Mobilní marketing; Internetový marketing
Název práce: Interactive marketing in Vodafone Czech Republic
Autor(ka) práce: Míka, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Markoš, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis focus on dynamically developing medium -- Internet and its usage for marketing needs. At first the thesis describes the basics of internet and it's grow into the medium we know from today. It is followed by the description of marketing communication on the internet. It describes the communication from the first internet banner to the start of mass internet communication, social media and mobile marketing. It describes the opportunity of the smartphones. Theoretical knowledge is used in practical part which describes mid-sized internet campaign realized with the tools described in the theoretical part.
Klíčová slova: Internet marketing; Social networks; Mobile marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 4. 2011
Datum podání práce: 30. 11. 2012
Datum obhajoby: 30. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31818/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: