Srovnání B2C loajalitních programů retailových řetězců v segmentu fashion and sport v ČR

Název práce: Srovnání B2C loajalitních programů retailových řetězců v segmentu fashion and sport v ČR
Autor(ka) práce: Sekerková, Adéla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Hynek, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je analýza a srovnání věrnostních programů v segmentu fashion and sport v České republice. Dnešní spotřebitel je velmi informovaný a rozhoduje se při nákupu podle mnoha kritérií. Stává se věrným ke značce v případě, že je se značkou spokojen a přináší mu kromě různých benefitů především benefity emocionální. Teoretická část práce je věnována značce, chování zákazníka, jeho nákupnímu procesu, loajalitě, věrnostním programům a vlivu trendů a nových technologií na zákazníkovo chování. Tato práce byla zadána značkou O'Neill, proto se praktická část zabývá představením společnosti a porovnáním věrnostních programů jejich konkurentů. Stěžejní částí práce je vyhodnocení dotazníku a doporučení pro značku O'Neill.
Klíčová slova: Spokojenost zákazníků; O´Neill; Věrnostní programy; Loajalita; Chování spotřebitele
Název práce: Comparison of B2C loyal programs of retail chains in the segment fashion and sport in the CR
Autor(ka) práce: Sekerková, Adéla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Hynek, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of the graduate thesis is the analysis and comparison of loyal programs in the segment fashion and sport in the Czech Republic. Today's consumer is very informed and makes decisions about purchase according to many criteria. The consumer becomes loyal to the brand in case he is satisfied with it and in addition it brings him various benefits especially the emotional ones. The theoretical part is dedicated to a brand, consumer behaviour, his purchasing process, loyalty, loyal programs and the impact of trends and new technologies on consumer behaviour. This thesis was submitted by the brand O'Neill therefore the practical part introduces the company and the comparison of loyal programs of its competitors. The main section is the evaluation of questionnaire and recommendations for the brand O'Neill.
Klíčová slova: O´Neill; Loyal programs; Consumer satisfaction; Loyalty; Consumer behaviour

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 11. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 31. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34393/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: