Digitální marketing a jeho úloha při oslovování mladé generace

Název práce: Digitální marketing a jeho úloha při oslovování mladé generace
Autor(ka) práce: Raková, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Odehnalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je zmapovat prostředí digitálního marketingu, charakterizovat mladou generaci z hlediska její vybavenosti digitálními médii, zjistit preferenci jednotlivých komunikačních kanálů, mediální konzumaci, nákupní chování a následně analyzovat úlohu jednotlivých technik digitálního marketingu při oslovování této generace.
Klíčová slova: techniky digitálního marketingu; mladá generace; digitální marketing
Název práce: Digital marketing and its role in reaching out young generation
Autor(ka) práce: Raková, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Odehnalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of diploma thesis is to map the digital marketing environment, characterize the young generation in terms of its digital media equipment, determine the preference of individual communication channels, media consumption, purchase behavior and analyze the role of digital marketing techniques for reaching this generation.
Klíčová slova: digital marketing techniques ; young generation; digital marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 10. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 31. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33677/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: