Online marketingová komunikace politických stran v České republice

Název práce: Online marketingová komunikace politických stran v České republice
Autor(ka) práce: Rychlík, Lukáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá charakteristikou politické online komunikace, charakteristikou významných sociálních sítí a komparací internetové komunikace českých politických stran. Metody užité v této práci jsou pozorování, vlastní analýza, komparace a vyhodnocení vlastních výzkumů. Práce si klade za cíl popsat specifika politické komunikace, zhodnotit podle subjektivně stanovených kritérií jednotlivé složky internetové komunikace českých politických stran, komparovat jejich aktivitu na sociálních sítích a na základě vlastního výzkumu zhodnotit potenciál a deklarovaný vliv politické online komunikace v ČR. Dále také na základě druhého výzkumu zmapovat, jak vybrané politické strany postupují při správě nástrojů online komunikace.
Klíčová slova: sociální sítě; Internet; politické strany; komunikace
Název práce: Online Marketing Communication of Political Parties in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Rychlík, Lukáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master's thesis deals with the characteristics of online political communication, characteristics of major social networking sites and Internet communication comparisons Czech political parties. The methods used in this work are observation, self-analysis, comparison and evaluation of own research. The thesis aims to describe the specifics of political communication, subjectively evaluated according to established criteria the individual components of Internet communication Czech political parties, compare their activity on social networks and on the basis of own research to evaluate the influence of declared political online communication in the country. As well as by continuing to map out its own research, as political parties proceed when manage online tools of communication.
Klíčová slova: political parties; communication; Internet; social network

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 5. 2012
Datum podání práce: 30. 11. 2012
Datum obhajoby: 12. 2. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38269/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: