Kongresový cestovní ruch v Praze

Název práce: Kongresový cestovní ruch v Praze
Autor(ka) práce: Aleksičová, Tatjana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Dianová, Markéta
Oponenti práce: Sekyra, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřená na kongresový cestovní ruch v Praze, která je hlavní kongresovou destinací České republiky. První část práce si klade za cíl charakterizování a zmapování kongresového cestovního ruchu v Praze s důrazem na potenciál Prahy jako kongresové destinace. Dále zde budou popsány mechanismy domácího i zahraničního trhu kongresového cestovního ruchu včetně subjektů, které na nich působí. Předmětem další části práce je srovnání Prahy s vybranými kongresovými destinacemi. V poslední části práce bude analyzována společnost GUARANT International, která je představitelem profesionálního organizátora kongresů a konferencí v Praze. Cílem analýzy je zhodnocení postavení společnosti na domácím i zahraničním trhu, k čemuž bude použita analýza konkurence. V poslední části práce bude provedena SWOT analýza jejíž výsledky budou srovnány s novou strategií společnosti.
Klíčová slova: trh kongresového cestovního ruchu; profesionální organizátor kongresů (PCO); kongresový cestovní ruch
Název práce: Congress Tourism in Prague
Autor(ka) práce: Aleksičová, Tatjana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Dianová, Markéta
Oponenti práce: Sekyra, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is focused on the congress tourism in Prague, which is the main congress destination of the Czech Republic. The first part aims to characterize and to map congress tourism in Prague with an emphasis on the potential of Prague as a congress destination. The thesis also describes the mechanisms of both domestic and foreign congress tourism market, including subjects, which operate on them. The subject of the next part is a comparison with selected congress destinations. The last part will focus on analysis of a company GUARANT International, which is representative of the professional congress organizer in Prague. The aim of the analysis is to assess the company's position in the domestic and foreign markets, for which competition analysis will be used. The last part will be a SWOT analysis and the results will be compared with the new company strategy.
Klíčová slova: Congress Tourism; Congress Tourism Market; Professional Congress Organizer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 10. 2011
Datum podání práce: 31. 8. 2012
Datum obhajoby: 11. 2. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34226/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: