Uvedení nového výrobku na trh

Název práce: Uvedení nového výrobku na trh
Autor(ka) práce: Pravdová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá analýzou marketingové kampaně k uvedení nového Mercedesu třídy A na trh. Cílem diplomové práce je, na základě analýzy marketingové komunikace a výsledků marketingového výzkumu, zhodnotit marketingovou komunikaci a navrhnout její možná zlepšení. V teoretické části se věnuji teorii marketingové komunikace a situační analýzy. V praktické části se na úvod věnuji automobilovému trhu a bližšímu přiblížení automobilů značky Mercedes Benz třídy A. Dále je zde zpracována situační analýza a analýza marketingové komunikace. Prostřednictvím dotazníkového šetření se snažím ověřit, zda bylo dosaženo cíle marketingové komunikace a zjistit, jaké změny vyvolala komunikace v povědomí, znalostech, postojích a kupních úmyslech cílové skupiny. Na základě zjištěných výsledků je formulován závěr a doporučení.
Klíčová slova: Mercedes Benz; reklama; marketingová komunikace; automobilový trh
Název práce: Introduction of a new product on the market
Autor(ka) práce: Pravdová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The work deals with the analysis of a marketing campaign to place the new Mercedes A class on the market. The aim of the thesis is to evaluate marketing communication and propose its improvement. This aim is based on the analysis results of marketing communications and marketing research's results. The theoretical part is focused on the theory of marketing communication, and situational analysis. In the introduction of the practical part of my thesis I deal with automotive market and the closer description of cars Mercedes Benz Class A. There is also elaborated situational analysis and analysis of marketing communication. Through survey I try to verify the achievement of the marketing communication and determine what changes causes communication in awareness, knowledge, attitudes and purchase intentions of the target group. Based on the obtained results are formulated conclusion and recommendations.
Klíčová slova: advertising; Mercedes Benz; car market; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 9. 2011
Datum podání práce: 30. 12. 2012
Datum obhajoby: 12. 2. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32882/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: