Zavedení nového výrobku firmy Henkel ČR spol. s r.o. na český trh

Název práce: Zavedení nového výrobku firmy Henkel ČR spol. s r.o. na český trh
Autor(ka) práce: Klausová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Očadlíková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením zavedení nového výrobku společnosti Henkel na český trh. V úvodu je přestavena společnost Henkel, její historie a finanční výsledky posledních dvou let, dále historie značky Persil. Druhá část je zaměřena obecně na východiska marketingové teorie a na její aplikaci ve firmě Henkel ČR. Stěžejní část práce se zabývá samotným zavedením výrobku Persil Sensitive na český trh, analýzou trhu, strategií a vyhodnocením prodejů Persilu Sensitive. Poslední kapitoly jsou věnovány dokreslení trhu pracích prostředků, poskytují informace o způsobech praní, složení pracího prostředku a testech, které se objevily v médiích.
Klíčová slova: marketingový mix; zavedení nového výrobku; Persil Sensitive; Persil; prací prostředky; Henkel ČR spol. s r.o.
Název práce: Launch of the new product of the company Henkel CR into the Czech market
Autor(ka) práce: Klausová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Očadlíková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 6. 2007
Datum podání práce: 27. 6. 2007
Datum obhajoby: 10. 9. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/6300/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: