Category management ve společnosti Bosch

Název práce: Category management ve společnosti Bosch
Autor(ka) práce: Knotová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Jurek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá oblastí category managementu. Category management je proces, který se zabývá efektivním řízení produktů na úrovni jednotlivých kategorií. Proces category managementu sestává z definování kategorie, přiřazení role kategorie, stanovení strategie kategorie, taktik a samotné implementace. Pro category management je klíčová správná identifikace konečného spotřebitele a jeho potřeb. Rozhodování spotřebitele je ovlivněno externími a interními faktory. Interní faktory zahrnují vlivy na úrovni osobnosti, jako jsou učení, vnímání a motivace. Mezi externí faktory patří rozhodování na základě vnímání ceny, značky, merchandisingu nebo obalu.
Klíčová slova: category management; kategorie; spotřebitel
Název práce: Category management company Bosch
Autor(ka) práce: Knotová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Jurek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the fields of category management. Category management is a process that focuses on effective product management at the level of each category. Category management process consists of defining categories, determining the role of category, assignment strategy category, tactics and implementation. For process of category management is crucial correct identification of consumer and his needs. Consumer decision making is affected by external and internal factors. Internal factors include effects on the personality level, such as learning, perception and motivation. Among the external factors include decision-making based on perception of price, brand, merchandising, or packaging.
Klíčová slova: category; consumer; category management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 10. 2011
Datum podání práce: 15. 5. 2012
Datum obhajoby: 24. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33265/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: