Marketingové komunikace a jejich efektivnost v hokejovém klubu HC Sparta Praha

Název práce: Marketingové komunikace a jejich efektivnost v hokejovém klubu HC Sparta Praha
Autor(ka) práce: Skála, Václav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Puchýř, Milan
Oponenti práce: Černý, Zbyněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
První část ráce popisuje marketingovou komunikaci extraligového hokejového klubu HC Sparta Praha v sezóně 2006/07, rozlišuje její dvě hlavní formy - komunikaci s diváky(B2C) a komunikaci se sponzory a partnery (B2B). Další část je věnována marketingovému výzkumu, na jehož základě zkoumá efektivnost komunikace s diváky, účinnost promočních akcí, sílu médií zasáhnout diváky a také mediální návyky diváků.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 6. 2007
Datum podání práce: 28. 6. 2007
Datum obhajoby: 13. 9. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/6327/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: