Využití neuromarketingu při analýze reklamní kampaně v segmentu mobilních operátorů

Název práce: Využití neuromarketingu při analýze reklamní kampaně v segmentu mobilních operátorů
Autor(ka) práce: Výletová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Vysekalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje u nás novému pojmu neuromarketing a jeho specifické aplikaci v kvalitativním marketingovém výzkumu. V teoretické části si osvětlíme pojmy marketing, marketingový výzkum, budeme se do hloubky věnovat neuromarketingu. V aplikační části si představíme společnost Vodafone, jejíž reklamní kampaň budeme analyzovat z několika pohledů. Jako první analyzujeme reklamní kampaň tohoto telefonního operátora pomocí emocionální a racionální hodnoty kampaně a podle prvků, které v kampani budí pozornost. Budeme také analyzovat motivační hodnotu kampaně. V další části provedeme kvantitativní dotazníkové šetření a jeho výsledky porovnáme s výstupy z oční kamery od agentury Millward Brown, která se věnuje také neuromarketingovému výzkumu.
Klíčová slova: oční kamera; dotazník; Vodafone; marketingový výzkum; marketing; analýza reklamní kampaně; neuromarketing
Název práce: Neuromarketing and its Usage by the Analyzing of Advertising Campaign in the Telephone Operators´ Segment
Autor(ka) práce: Výletová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Vysekalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
My master's thesis goes in for new term neuromarketing and its specific application in a quality marketing research. In a theoretical part I will present terms like marketing, marketing research and neuromarketing. In an application part I will introduce a company Vodafone, whose campaign will be analyze from many views. Firstly I will analyze an advertising campaign with a help of its emotional and rational value and I will show all the elements which catch our attention. Then I will provide a questionnaire survey. And I will compare its results with eye tracking survey from Millward Brown agency. This agency carries out neuromarketing research in the Czech Republic.
Klíčová slova: marketing research; analyze of advertising campaign; eye tracking; questionnaire; Vodafone; neuromarketing; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 5. 2012
Datum podání práce: 14. 12. 2012
Datum obhajoby: 28. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37716/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: