Marketingová a komunikační strategie pro firmu Lackfolie,s.r.o

Název práce: Marketingová a komunikační strategie pro firmu Lackfolie,s.r.o
Autor(ka) práce: Fukalová, Urszula
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové a komunikační strategie společnosti Lackfolie s.r.o. a navrhnout vhodné úpravy strategie do budoucna. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je vysvětlen pojem marketing a popsán marketingový proces, včetně postupů strategické analýzy. V neposlední řadě jsou zde popsány jednotlivé součásti marketingového mixu. Ve druhé části práce je představena společnost Lackfolie s.r.o. a je proveden strategický audit, který posloužil jako východisko pro SWOT analýzu. Následuje zhodnocení složek marketingového mixu a návrh na vylepšení do budoucna.
Klíčová slova: Strategický audit; Komunikační strategie; Marketingová strategie
Název práce: Marketing and communication strategy for the company Lackfolie s.r.o
Autor(ka) práce: Fukalová, Urszula
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyze the current marketing and communication strategy of the company Lackfolie s.r.o. This thesis is divided into two parts - theoretical and practical. As for the theoretical part, it deals with the notion of marketing, it describes the overall marketing process and the individual parts of the marketing mix. In the first chapter of the practical part the company Lackfolie s.r.o. is presented. It is followed by the strategic analysis and the desription of the current corporate strategy. The last chapter concentrates on the recommendations connected to the marketing and communication strategy.
Klíčová slova: strategic analysis; communication strategy; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 10. 2011
Datum podání práce: 11. 5. 2013
Datum obhajoby: 28. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34198/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: