Segmentace trhu wakeboardů

Název práce: Segmentace trhu wakeboardů
Autor(ka) práce: Janouchová, Iveta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé diplomové práce je prozkoumat trh wakeboardů v České republice pomocí odkrývaní, popisu a rozvoje segmentů na tomto trhu. Využila jsem primárních i sekundárních dat. Primární data jsem získala primárním výzkumem s využitím on-line dotazování. Informace jsem dále zpracovala ve statistickém programu IBM SPSS Statistics. Sekundární resp. agenturní data jsem získala z dat MML/TGI, pomocí analytického programu Data Analyzer. Na základě výstupů z obou programů jsem odkryla, popsala a interpretovala jednotlivé segmenty. Díky této interpretaci jsem byla schopna navrhnout marketingové doporučení, které by mohlo být v tržním prostoru České republiky velice užitečné.
Klíčová slova: Segmentace trhu; Primární a sekundární výzkum; Wakeboarding
Název práce: Markets segmentation of Wakeboard
Autor(ka) práce: Janouchová, Iveta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my diploma thesis is to explore the wakeboard market in the Czech Republic by revealing, describing and developing the profile of segments in this market. I used primary and secondary data. Primary data I gained through primary research (on-line questioning). This information I then processed in the statistical program SPSS Statistics. Secondary data I gained from the data MML/TGI, which are included in the program Data Analyzer. Based on the outputs of the two programs I revealed, described and interpreted the individual segments. With this interpretation, I was able to make a suggestion marketing recommendation that might be in the market of the Czech Republic very useful.
Klíčová slova: secondary research, data MML/TGI; primary research, interviews; water sports (wakeboarding).; Market segmentation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 3. 2012
Datum podání práce: 8. 5. 2013
Datum obhajoby: 29. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38488/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: