Nové marketingové koncepty v nabídce stravovacích služeb

Název práce: Nové marketingové koncepty v nabídce stravovacích služeb
Autor(ka) práce: Mrázková, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Dragula, Ladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá tématem nových konceptů stravovacích zařízení, představuje některé zajímavé koncepty vzniklé v posledním desetiletí. Cílem práce je tyto koncepty zanalyzovat, zhodnotit zájem mezi potenciálními zákazníky o jiné nové koncepty a navrhnout unikátní koncept stravovacího zařízení. Teoretická část se věnuje definování marketingu a objasnění toho, co marketing obsahuje, v analytické části jsou zkoumány nové koncepty stravovacích zařízení obecně a poté pro vybraný segment rodiče s dětmi. Pro účely diplomové práce byl vytvořen dotazník, díky němuž se zkoumala poptávka po nových konceptech a spokojenost či nespokojenost zákazníků se stávajícími stravovacími zařízeními. Výsledky jsou zpracovány v samostatné kapitole. Závěr práce tvoří návrh nového konceptu, jeho popis, analýza konkurence, marketingový mix.
Klíčová slova: marketingový koncept; stravovací služby; segment rodiče s dětmi
Název práce: New hospitality marketing concepts
Autor(ka) práce: Mrázková, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Dragula, Ladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with new hospitality marketing concepts and presents some interesting concepts created in the last decade. The aim of this thesis is to analyze concepts, evaluate demand among potential customers for new concepts and design unique hospitality marketing concept. The theoretical part deals with the marketing definition and clarification of what marketing includes. In the analytical part, there are new hospitality marketing concepts described in general, and then the concepts for selected segment -- parents with children. For the purpose of this thesis was created a questionnaire, which examines the demand for new concepts and customer satisfaction or dissatisfaction with the existing hospitality concepts. Results are presented in a separate chapter. The thesis concludes with a new design concept, its description, competitive analysis and marketing mix.
Klíčová slova: marketing concept; segment parents with children; hospitality

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 11. 2011
Datum podání práce: 10. 5. 2013
Datum obhajoby: 29. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34368/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: