Analýza a návrh marketingové strategie společnosti X-Life s.r.o

Název práce: Analýza a návrh marketingové strategie společnosti X-Life s.r.o
Autor(ka) práce: Hraníková, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Svobodová, Ivana
Oponenti práce: Borková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé diplomové práce bude provedení analýzy současné marketingové strategie společnosti X-Life s.r.o.. V průběhu analýzy se zaměřím na její chyby a nedostatky a budu se snažit navrhnout jejich řešení, případně navrhnu zcela novou marketingovou strategii tak, aby společnost zlepšila své postavení na trhu, dostala se do povědomí zákazníků a pokud možno zvýšila svůj podíl na trhu energetických nápojů. V teoretické části se budu zabývat nejnovějšími trendy marketingu. V praktické části se budu snažit tyto trendy aplikovat do nové marketingové strategie společnosti X-Life s.r.o..
Klíčová slova: konkurenční výhoda; marketingová strategie; inovace; diverzifikace; konkurence
Název práce: Analysis and project of the marketing strategy of the company X-Life s.r.o
Autor(ka) práce: Hraníková, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Svobodová, Ivana
Oponenti práce: Borková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of my diploma thesis is to analyse current marketing strategy of company X-Life s.r.o.. In my analysis I will focus on its main mistakes and failures trying to propose solutions or eventually create completely new marketing strategy which will help to the company to improve its market position, speed up reputation among potential customers and increase its market share. In the theoretical part of my thesis I will focus on the newest marketing trends and in the practical part I will write about the usage of these trends on the field of new marketing strategy of X-Life s.r.o..
Klíčová slova: competition; marketing strategy; competitive advantage; inovation; diversification

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 10. 2012
Datum podání práce: 1. 5. 2013
Datum obhajoby: 30. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39690/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: