Analýza činnosti a marketingová strategie hotelu Alwyn

Název práce: Analýza činnosti a marketingová strategie hotelu Alwyn
Autor(ka) práce: Vacková, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Nesládek, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je popsat a zhodnotit fungování vybraného čtyřhvězdičkového hotelu, charakterizovat jeho marketingový mix a strategii a provést analýzu spokojenosti zákazníků, která ukáže, jak moc úspěšná je současná strategie hotelu. Vybraným hotelem je malý rodinný hotel Alwyn nacházející se v Karlíně. Práce obsahuje základní charakteristiku hotelu Alwyn, popis jeho marketingového mixu a strategie, vývoj základních ekonomických ukazatelů, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Závěr práce je věnovaný analýze spokojenosti hostů, která byla vyhotovena na základě vlastního dotazováni a hodnocení zákazníků na on-line rezervačních portálech, a případným návrhům na zlepšení, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti hostů i hotelového vedení.
Klíčová slova: spokojenost zákazníků; marketingová strategie; marketingový mix; hotel; konkurenční analýza; SWOT analýza
Název práce: Activity analysis and marketing strategy of the Alwyn hotel
Autor(ka) práce: Vacková, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Nesládek, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to describe and assess the activity of a chosen four-star hotel, define its marketing mix and strategy and perform a satisfaction analysis of the customers that should find out if the current strategy of the hotel management is successful. The chosen hotel is a small family hotel named Alwyn situated in Karlín. This thesis focuses on characteristics of the Alwyn hotel, its marketing mix and strategy, development of the basic economic indicators, the competitive analysis and the SWOT analysis. The work also contains a questionnaire concerning the guests' satisfaction with the accommodation and possible suggestions that could lead to a greater satisfaction of both guests and management of the hotel.
Klíčová slova: SWOT analysis; marketing strategy; competitive analysis; customer satisfaction ; marketing mix; hotel

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 9. 2012
Datum podání práce: 31. 5. 2013
Datum obhajoby: 31. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38597/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: